۸ پاسخ

شنیدم میگن حساسیت زا هست حداقل از ماه هشتم میگن بدی راست و دروغشو نمیدونم

من که شوهرم هی می‌زاره دهن بچه

خیلی زوده عزیزم صبر کن ۸ ب بعد

اینقدر سم بهش میزنن که من هیچ وقت نمیدم بچم بخوره .

خیلی زوده

تصویر

برا دخترتون خیلی زوده نده
بزار ماه ۷تو رد کنه بعد بده
بسیار حساسیت زا هستش

نه ملون آدم بزرگاهم حساسیت داره

اره من آب شو میدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️دلانا🥰 مامان ❤️دلانا🥰 ۱ سالگی
مامان گل پسری👑 مامان گل پسری👑 ۱ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی
مامان saren 🩷 مامان saren 🩷 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان mini hakan مامان mini hakan ۱۷ ماهگی