شنیدم میگن حساسیت زا هست حداقل از ماه هشتم میگن بدی راست و دروغشو نمیدونم
من که شوهرم هی میزاره دهن بچه
خیلی زوده عزیزم صبر کن ۸ ب بعد
اینقدر سم بهش میزنن که من هیچ وقت نمیدم بچم بخوره .
خیلی زوده
برا دخترتون خیلی زوده نده
بزار ماه ۷تو رد کنه بعد بده
بسیار حساسیت زا هستش
نه ملون آدم بزرگاهم حساسیت داره
اره من آب شو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.