مامانا میشه ب پسرم طالبی بدم

۲ پاسخ

نه عزیزم هم الژری داره هم تب گرمه بچتون پسره از ۹ماه به بالا میشه داد اگه الرژی داره باید بعد ۱۲ماه یعتی یکسال

نه عزیزم طالبی و خربزه خیلی میوه های الرژیکن

سوال های مرتبط

مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی
مامان مامی
 ماهلین مامان مامی ماهلین ۷ ماهگی
مامان ❤️دلانا🥰 مامان ❤️دلانا🥰 ۱ سالگی
مامان 😍آیهان😍 مامان 😍آیهان😍 ۱۱ ماهگی