طالبی میتونم ب آوا بدم ؟؟
پوشک
رفلاکس
فرزند‌‌ پروری

۹ پاسخ

خیلی از بچه ها انگار ادیت میشن باهاش

نده دکتر پسرم گفت تا یک‌سالگی نباید داد
هندونه مشکلی نداره.هلو.زردالو بده بهش
خانواده توت ها رو هم نده مثل
توت فرنگی.شاه توت و توت
سیب و بخار پز و آبپز نکن خاصیتش رو از دست میده پوره بکن و این دوتا کارو نکن
موز بده مشکلی نداره و خیلی چیزای دیگه
یکشنبه 13 ام شب ساعت 9.15 نوبت داشتم
منظورم اینکه تازه گفته

بله .چرا ندی .میوه های ابکی خیلی خوبن .

طالبی و‌خربزه رو‌میگن بعد یه سال
چون الرژنن
ولی هندونه خوبه

اسهال میشه

نده حساسیت زاس

من دادم دوست داشت . البته که خیلی حساسیت زاست ولی بلاخره برای تست هم باید بدیم دیگه

من شیرطالبی دادم هیچی نشد 😁

من دادم ب بچم
ی هفته اسهال شد پدرمو دراورد

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی
مامان Mahva🌙 مامان Mahva🌙 ۱ سالگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسری👑 مامان گل پسری👑 ۱ سالگی