۴ پاسخ

قندتو كم كن اب كمتر بخور يه مدت

مال من ۲۸ هفته ۲۱ بود ازمایش دادم دیابت داشتم انسولین داد اب دورش جمع شد ۳۲ هفته شد ۱۴

خیلی هم بالا نیست نگران نباش

استرس نگیر گلم قند از رژیم غذایت حذف کن انشالله که خیره

سوال های مرتبط