داخل قرمه سبزی خوردم خوب بوده
ما یکبار رانش رو گرفتیم مثل چنچه کباب کردیم خیلی خوب بود بو هم نداشت!!!
من با پیاز ادویه میپزم بو نمیده اصلا
باید با پیاز و ادویه و چوب دارچین بپزی
من مخلوط سینه و رون با گوساله چرخ میکنم کبابیش خوبه تو مواد بخوابونی
وایی خیلی بده منم هر کار میکنم بو میده🤢
با یکم گوشت گوساله و دنبه چرخ میکنم اصلا بو نمیده
سینه میخرم اکثرا برا کباب خیلی خوب شد
من رون بوقلمونا با قلوه گاه گوسفندی ویکم دنبه چرخ میکنم واسه مصرف روزانه.اگ تازه باشه اصلا بونمیده.ولی جوردیگه دوست ندارم بوقلمونا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.