مامانا تا چند ماهگی میشه از ننو استفاده کرد

۲ پاسخ

من هنوز تو ننو می‌زارم

تاوقتی بتونه بچرخه.. اون موقه خطرناکه چون امکان برگشتن گهواره هست، ولی بعضی بچه ها آروم هستن بچه جاریم تا۹ماهگی تو گهواره بود

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی