بفرمایید پنکیک 😍
فرزندپروری فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

چرا مثل نون لواش دون دونه

دستورشو بفرستید ممنونم تا برای بچه هام درست کنم تو این روزهای بلند بشه میان وعدشون

من باهمین دستور درست کردم یه کم تغییرات بهش دادم عالی شد،به عکس البته نرسید،چون پیمونم بزرگ بود دوتا تخم مرغ زدم،به جای شکر شیره انگور ریختم،کاکائو هم زدم رنگ وروش خیلی خوشگل شد،روغنشم یه کم بیشتر ریختم،وبه جای آب شیر ریختم،وتمام

نوش جان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آنیل. مامان آنیل. ۵ سالگی