من عفونت داشتم قبل عید رفتم دکتر درمان کردم حتی نطفه تشکیل شده بود من پماد واژینال میزدم نمیدونستم باردارم ادم تا وقتی نمیدونه مثل تارزان میپره بالا پایین وقتی میفهمه دیگ حساس وسواس میشه
حتما برین دکتر داروبگیرین اگر شدید باشه مانع بارداری
نه ربطی نداره ولی اگه ادامه دار بود باید بری دکتر یادش کنی
نه ربطی نداره اسپرم با قدرتش تموم عفونت هارو از بین میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.