۴ پاسخ

من عفونت داشتم قبل عید رفتم دکتر درمان کردم حتی نطفه تشکیل شده بود من پماد واژینال میزدم نمیدونستم باردارم ادم تا وقتی نمیدونه مثل تارزان میپره بالا پایین وقتی میفهمه دیگ حساس وسواس میشه

حتما برین دکتر دارو‌بگیرین اگر شدید باشه مانع بارداری

نه ربطی نداره ولی اگه ادامه دار بود باید بری دکتر یادش کنی

نه ربطی نداره اسپرم با قدرتش تموم عفونت هارو از بین میبره

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته پانزدهم بارداری