۱۲ پاسخ

عزیزم شربت مگنی میلک از داروخانه بگیر برای خانومای باردار و شیرده مناسبه اگر نداشت و خواست مشابهش رو بده بگو حتما که بارداری .شبی یک یا دو قاشق غذاخوری بخور ازش و بعدش یک لیوان اب ولرم رو به دااااغ (تاجاییکه میتونی تحمل کنی داغ باشه )بخور فردا صبحش شکمت کار میکنه انشااله

عزیزم نون سبوس دار بخور همیشه خوب میشی

برای قرصای مکمله ک توش اهن داره

منم مث تو بودم دوسه تا کیوی رو خوب بشور با پوست رنده ریز کن یه قاشق روغن زیتون بریز و بخور
بعدش که راحت شدی یه دعا به جونم بکن😍

من شربت مگنی میلک میخورد خیلی تاثیر داشت من گریه میکردم تازه سرکلاژم بودم

فقط شیاف گلیسرین جوابه. من خودم تو بارداریم یبوست سختی گرفتم

اوه
منم مثل تو بودم
هموروئید گرفتم برا یبوست
خون میومد از زیر پام ولی مدفوع نه
شیاف گلیسیرین با یه شربت سفیدرنگ بود خوردم

کدو سبز بخور یا روغن زیتون بریز رو غذات

ترنجبین هم خوبه ،دم کنی صبح ب صبح بخوری

کیوی هم عالیه

کمپوت انجیر

چقد سخته منم همش یبوست میشدم تو بارداری الان بنظرم بهترین گزینه کیوی هست شربت ملین بگو دکتر برات تجویز کنه برا منکه جواب نمی‌داد 🤦‍♀️شاید برا شما جواب بده

سوال های مرتبط