پدی لاکت برای اسهاله؟

۷ پاسخ

عصر ها روز ۵ قطره میدادم

من دخترم خیلی اسهال شدید بود کار داشت به بستری می‌کشید دکتر گفت اینو بده خوب نشد ببر بستری کن خداروشکر خوب شد برای دل درد هم خوبه روش هم نوشته اگه بخونی نوشته برای اسهال

دکتر بمن گفت برای تقویت معده هست

من دستشویی نمیکنن بچه هام میدم بهشون ۳.۴ ساعته دستشویی میکنن

فکر میکنم برای شکل گیری بهتر روده ست و باکتری های مفید روده رو حفظ میکنه

بچه من خیلی زور میزد موقع دستشویی و دل درد بود دکتر اینو داد بهش

اره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی