خانوما کیا قندشون بالاس دکتر بهشون متفورمین داده؟؟؟

۳ پاسخ

من قندناشتام ۹۰ بود اما بعد از خوردن گلوکز ۲۱۰ بود دکتر گفت روزی یه متفورمین ۵۰۰بخور

مال من ناشتا ۱۰۳ بود اول بارداری
بهم چیزی ندادن
ازمایشمو تکرار کردم
ناشتا شد ۸۷
بعد دوساعت ۷۴

ببخشید عزیزم قندتون چند بوده که متفرومین داده ؟؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد