من همیشه هوس میوه میکنم. قندم بالا نمیره اینهمه میوه بخورم؟

۴ پاسخ

چرا عزیزم توی همین‌ گهواره هم نوشته میوه در روز نباید زیاد مصرف بشه وگرنه قند رو بالا میبرت

چرا میره میوه هم باید رعایت کنی مثلا توت فرنگی قندش کمه اما سیب و پرتغال قندش بالاست

اینکه اگه میخوای طبیعی زایمان کنی بهتر مصرف پروتیین هم زیاد کنی
میوه گوشت بدن رو شل میکنه

نه قند طبیعی بیشتر قند های مصنوعی میگن مصرف نشه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری