۱۱ پاسخ

من یه هفته به عید بود بردم ۴۰۰ ویزیت باز ۱۱ عید بردم ۷۵۰ دارو ها رو نگو که دلبسته قرص بگیری میشه یک میلیون

اره همینه قیمتش

لعنت بهشون من دوروز پیش رفتم دکتر سونو نوشت سونوش شد دوتومن فقط ویزیتش و داروهاش ب کنار

بستگی داره من دکتر موسوی و صنیعی پارسال 1500 میدادم. امسال چقدر شده نمیدونم
. امسال فعلا پیش مقدادی بردمش ک ویزیتش 713 بود فک کنم.
من خیلی دکتر عوض میکنم اخه

من ۱۰فرودین بردم فوق تخصص،۶۰۰

چههه خبرههههه نهایت ۴۰۰

اخرین بار ۴۰۰دادم
هفته پیش

آمل شده متخصص ۸۵۰

من ۸۵۰ دادم

من بردمش ۷۰۰ تومن تعجب کردم همیشه ۳۰۰ یا ۴۰۰ بود

نمیدونم ولی شنیدم کلا دو برابر شده متخصص ۶۰۰

سوال های مرتبط