۵ پاسخ

من توت فرنگی رو میدم اما باقاله گفتن کلا امسال بهش نده از سال دیگه اصلا حساسیت هم نداره چون توی خونه درست کردم بوش بلاخره بهش خورده اما گفتن احتیاط کن نده

توت فرنگی رو باز با تست میشه داد البته خیلیا حساسیت داشتن ولی باقالی چیز خوبی نیست اصن برای بچه😬🤦🏻‍♀️

منم‌توت فرنگی دادم با تست البته

من توت فرنگی ریز گرفتم اندازه یه بند انگشتن روزی یکی میدم ب دخترم یبوست داشت یکم بهتر شده حساسیت و...نداره دوست داره میخوره
باقالی را نمیدونم

میگن بعد یکسالگی چون حساسیت زا هست

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۱۳ ماهگی
مامان مهلا🌙 مامان مهلا🌙 ۱ سالگی