نه دیگه
من هیچ وقت تو خونه جوراب پاش نکردم حتی نوزاد بود
من زمستونم تو خونه پاش نمیکردم که
نه از همون اولم پاش نمیکردم فقط وقتایی که حمومش میکنم ببینم هوا سرده در حد چند دقیقه پاش میکنم بعد در میارم
من هنوزم پاش میکنم چون بچه از پا خیلی زود سرما میخوره دمای بدن ما با بچه فرق میکنه واسه ما زمستون تموم شد ولی بچه سیستم ایمنی بدنش ضعیفتره
من جایی هم که میبرم جوراب پاش نمیکنم
نه من پاش نمیکنم
نه
هفته اول دوم پاش کردم همونه
الآنا فقط بعد حموم یه چند ساعت پاش میکنم
و کلاه هم براش میزارم
نه
همون زمستون هم نمی کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.