بالای ۳۷/۵ باید بیشتر مواظبت کنی و ۳۸ اینا شیاف برداری
این خودش خوبه با استامینوفن کنترل کن ک بیشتر نشه هر ۳ ساعت و نیم یا ۴ ساعت بده
تب نداره عزیزم
پا شویه هم فراموش نشه دستاشو صورتش رو با آب ولرم بشور
تب نداره تب نیس یکم لباساشو سبک کن
با این هم گرفتم اینقدر شد
دستمال خیس که ابش رو کامل گرفتی بذار رو سرش و پاهاش
ولی اینم دمای بالایی نیست
با این تب سنج اینقدر تبش بود
بالای ۳۷/۵ فک کنم تب حساب بشه بازم دقیق نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.