۴ پاسخ

اگر بری ادرار کنی بهتر بشی فشارت بالا بوده، اگه بدتر بشی یعنی فشارت پایینه
چون ادرار فشار رو میاره پایین سریع

من دستگاه رو مامانم داره میگیرم ، باید دستگاه تو خونه باشه همون موقع بگیری ببینی فشارت بالاس یا پایین،

من هروقت اینجوری شدم فشارخونمو گرفتم پایین بوده، حالا شما هم هروقت اینجوری میشید فشارتونو بگیرید،تا خیالتون راحت بشه

من خیلی اینجوری میشم انگار قندخون میفته پایین با فشار ، آب قند میخورم دراز میکشم پاهام میزنم دیوار خوب میشم.اما باید برید دکتر آزمایش بدید یه وقت کم خون نباشید

سوال های مرتبط