آخر این ماه هرکی فروردین بدنیا اومده میریزن
عزیز م هرکی از اول فروردین زایمان کرده بهش میدن بعدم انشالله از اول اردیبهشت میریزن
بعد اینکه شناسنامش تو سیستم ثبت شد واریز میشه
از اول اردیبهشت واریز میکنن
نمیدونم
برا زنان باردار هم بود دیگه درسته؟؟
از کجا باید پیگیر شد؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.