۴ پاسخ

آخر این ماه هرکی فروردین بدنیا اومده میریزن

عزیز م هرکی از اول فروردین زایمان کرده بهش میدن بعدم انشالله از اول اردیبهشت میریزن

بعد اینکه شناسنامش تو سیستم ثبت شد واریز میشه
از اول اردیبهشت واریز میکنن

نمی‌دونم
برا زنان باردار هم بود دیگه درسته؟؟
از کجا باید پیگیر شد؟؟

سوال های مرتبط