منم قبل خواب میخوردم ولی الان بشدت معده درد دارم
بعد ناهار تست کن ببین چجوره
من اینو ظهر ها بعد ناهار میخوردم دکترم گفت اذیت نمیشدم
من میخورم قبل خواب
ببین احتمالن مارکش مشکل داره برا منم همین مارک قرص اهنه انقد معد درد حالت تهوع میگیرم ک نگو برا قبل بارداریه
این کپسول رو من ظهر بعد غذا میخورم
دکترم گفت روزا بخور.
شبا هم کپسول ویتاول میخورم بعد شام.
من یه روز درمیان میخورم اتفاق خاصی تو بدنم نمیفته
من به دکترم گفتم یه قرص بنویس که یبوست و دل درد و تهوع نگیرم برام ففول پرگننسی نوشته دارم میخورم
من از این میخورم
با معده پر بخور کپسوله احتمالا ازیتت کنه
منم شب موقه خواب میخورم
من شدید اسهال گرفتم فعلا مارکشو عوض کردم بهارم
منم نمیتونستم بخورم همه ش بالا میاوردم دکترم گفت اشکال. نداره نخور
من میخورم قبل خواب خوبه برام اذیت نمیشم
منم نتونستم بخورم اسهال و استفراغ داشتم دکتر عوض کرد
من قرصم فرق میکنه
من قبل خواب میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.