۴ پاسخ

منم همینجوری هستم دقیقا
ولی از هردو بده حتما حتی اگر حس میکنی کم شیر داره

واسه منم همینه
ولی کوچیکه پر شیرتره

باید یه بار از این سینه بدی یه بار از سینه دیگه

از جفتش بده

سوال های مرتبط