۲ پاسخ

عزیزم طبیعیه سینه منم اینجوریه بچه ازیه سینه بیشترخوشش میادشیرش بیشتره اون یکی هم شیر داره ولی ازاون کمتره خشک نمیشه هرودوسینه روبهش بده نوبتی باهردوشیرش بده

قرص و قطره و پودر شیر افزا حالا هر کدوم صلاح دید پزشک بود
دلستر
آبگوشت
آب هویج
اینا شیرو زیاد می‌کنه و اینکه بده بچه سینتو میک بزنه تا زیاد بشه شیر
در نهایت هم اگر تلاشتو کردی و نشد فدای سرت ، شیر خشک هم عالیه. بچه هم بزرگ میشه.
مراقب خودت باش مامانی

سوال های مرتبط