خانوما واسه سرکلاژ چی با خودم ببرم؟!

۶ پاسخ

بیمارستان موقع تشکیل پرونده لیست میده چیا ببری

یک شب نگه میدارن اصولا
کمپوت انجیر و‌گلابی ببر که بعدش بخوری شکمت راحت کار کنه
اگه بیمارستان خصوصی بری که همه چی میدن اگه نه دمپایی ببر
ممکنه لک داشته باشی نوار ببر
خرما و ی سری مغزیجات و اب اینام ببر
برس ببر که موهاتم مرتب کنی کرم مرطوب کننده و مسواک خمیردندون ببر شرت اضافه ببر پرونده پزشکیت سونوی ان تی

مامان برفک شما پیش کدوم دکتر و کدوم بیمارستان سرکلاژ میشین؟

من ی شب بعد سرکلاژمم بستری شدم
خوراکی و لباس زیرونواربهداشتی اینا چیز خاصی نمیخوای

امکان داره بستری بشی و امکان داره بستری نشی من راهم دور بود محض احتیا وسیله برداشتم ک بستری شدم لنگ‌نمونم ک بستری هم شدم ی شب
شورت ببر نخی دوتا. لباس راحتی بپوش رفتتی ک مرخص شدی با اون باز برگردی .پد بهداشتی بردار محض احتیاط.خوردنی مثل آبمیوه چایی و نبات پنیر گرد ببر.دستمال کاغذی یا دستمال خشک کن ببر

منم الان باید برم 🥹

سوال های مرتبط

مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان سروش و ستاره مامان سروش و ستاره هفته بیست‌وسوم بارداری