من قطره اد استفاده نکردم برا بچه هام این بده ؟

۷ پاسخ

پسرم بالا میاره Ad میدم دیگه تا الان ندادم میخام باز شروع کنم بهش بدم مارکای دیگع

منم ندادم

منم ندادم هر موقع دادم خیلی دل‌درد میگرفت اذیت میشد

ویتامین آد برای استخوان و اشتها هست حتمابده

تا شش ماهگی حتما هرروز باید بدی برای رشد مغزی بچس

خب ویتامینه دیگه... دخترم کوچیک بود نمیخورد خارجیشو میخریدم الان 6سالشه... برای پسرمم هم میدم بهش

منم هنو شروع نکردم 😕

سوال های مرتبط

مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی