عزیزم منم دستگاه دارم نگران نباش دستگاه هورمون آزاد میکنه بعد اینکه منم چند وقتیه قبل پریود این علائمو دارم به دکترم گفتم گفت طبیعیه البته عفونتم داشته باشی ممکنه این علائم تو بدنت نشون بده عزیزم یه ورق قرص مترونیدازول بگیر هر ۱۲ساعت بخور نگران نباش دستگاه داشته باشی محاله باردار شی مگر اینکه فعالیت خیلی سنگین داشته باشی و جابجا شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.