حتما ببر ازمایش بده زودتر پیگیری کن
منم دخترم ۴ماهش بود فتق کشاله ران ۲طرف عمل کردیم خدا وصدهزار مرتبه شاکرم اصلا اذیت نکرد فداش بشم
خدا بزرگه عزیزم نگران نباش انشاالله حل میشه
اگه خوزستانی هستی پیش دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی ببرش اونم میفرسته بیمارستان علامه کرمی یا ابوذر که رایگان هستند یا هم ابوذر برو پرونده پر کن که دکتر میاد میبینه ولی یه بار پیش بهبهانی ویزیت کنی خودشون دکترت برا عمل میارن
نمی دونم شرایط شما چی هست
ولی پسر من جفت بیضه هاش بالا بود عمل کرد عملش خیلی راحته کلا نقاهتش یه روزه
نگران نباش توکل به خدا کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.