من هم پر کردم هم کشیدم
توسه ماههدوم میتونی درست کنی
تو سه ماهه دوم معمولا یسری کارهای دندونپزشکی مجازه. فقط باید به دندون پزشک بگی میخواد چیکار کنه بهت بگه توان از دکتر زنانت بپرسی اگر تایید کرد نامه میده میبری واسه دندونپزشکی تا برات انجام بدن
منم دندون درد دارم خیلی
تو بارداری دندون درست کردن مشکلی نداره امااکه درستش نکنی دردش هم باعث عفونت هم زایمان زود رس هم پارگی کیسه اب میشه باید هر چی زودتر بری درستش کنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.