منم اینجوریم سونودادم پولیپ داشتم
منم همینطور شدم از سوم فروردین تا الان همینجوری لکه بینی دارم
البته من کیست هموراژیک دارم آی یو دی گذاشتم دوماه بعدش متوجه کیست شدم دکتر بهم قرص روکین داد نمیدونم تداخل قرص و دستگاه هست یا کیست همینطور لکه بینی دارم
آزمایش تیروئید بدین من ده روزی پریود میشدم
پولیپ نداری؟
کیست داری احتمالا
سونو هم کاش بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.