صبر کن تا تایم اتومالی ولی هرچی هفتت بالاتر حدس جنسیتم دقیقتر
هر دورو ی سونوگرافی رفتی یا نه؟؟؟
۶۰درصد ک احتماله فقط همون دختره احتمالا
من nt فقط فقط حدس زد پسر چون پای بچه بسته بود هفته ۱۲ و ۲ روز اگر اشتباه نگم
بعد هفته ۱۵ برا چکاب دل خودم رفتم گفتن دختر
تا امروز که انومالی رفتم و دختر بودن تایید شد
دختره
واسه منم انتی گفت 70 درصد پسر
تا انومالی دق میکنم 😅
دخترم عااااااسق داداشه . میکه اگه دختر باشه قهر میکنم 😂
نه دختره
نه عزیزم از ۱۴ به بعد دقیق و صددرصد هیت
نه همین سونو درسته دختره مبارکه 💕😍
الا دقیق تر از ان تی گفته چون اندامش کامل رشد کرده دگ
صبر کن تا انومالی😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.