۱۰ پاسخ

صبر کن تا تایم اتومالی ولی هرچی هفتت بالاتر حدس جنسیتم دقیقتر
هر دورو ی سونوگرافی رفتی یا نه؟؟؟

۶۰درصد ک احتماله فقط همون دختره احتمالا

من nt فقط فقط حدس زد پسر چون پای بچه بسته بود هفته ۱۲ و ۲ روز اگر اشتباه نگم
بعد هفته ۱۵ برا چکاب دل خودم رفتم گفتن دختر
تا امروز که انومالی رفتم و دختر بودن تایید شد

دختره

واسه منم انتی گفت 70 درصد پسر
تا انومالی دق میکنم 😅
دخترم عااااااسق داداشه . میکه اگه دختر باشه قهر میکنم 😂

نه دختره

نه عزیزم از ۱۴ به بعد دقیق و صددرصد هیت

نه همین سونو درسته دختره مبارکه 💕😍

الا دقیق تر از ان تی گفته چون اندامش کامل رشد کرده دگ

صبر کن تا انومالی😅

سوال های مرتبط