بخور بابا
نه بابا من خیلی خوردم
چرا ایراد داشته باشه عزیزم بخور
مامان گل اگه هوس کردی اشکال نداره بخور هیچ ضرری نداره مامانیا که میگن ضرر داره دلیلش سس و خیارشوره
خیارشوریکم شوره فشارمیبره بالا
توی سس هم تحم مرغ خامه که ضررداره برای جنین
شماکه فشارت بالا نیست و سس میتونی باماست و اینا خونگی ذرس کنی میتونی راحت بخوری
هرچقدر دوست داری بخور هیچ اشکالی ندارد
مگه نباید خورد؟ چیز بدی توش نداره که
چی سالم تر از الویه؟ سیب زمینی ضرر داره یا تخم مرغ و مرغ؟ یکم سس چربه فقط ک اونم عب نداره بابا
نه بخور نوش جانت،من تا الان خیلی خوردم
بخور چ اشکالی داره
مگه سالاد الویه هم ضرر داره؟🤔😃
خوردم
نوروش جونت نه اشکالی داره منم چندبار هوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.