بچها سیرابی خوبه میگن برا تهوع خوبه ایا صحت داره؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم
هم واسه تهوع خوبه هم دیابت رو میاره پایین

میخوای بپزی توش برگ‌بو و پیاز بریز، ترجیحا تو بالکن بپز بوش خوب نیست ولی خودش خوشمزه است

برای من خیلی خوب بود حالم کلا خوب شد، فقط پختش برام سخت بود چون بوش اذیتم میکرد

اره خوبه

بخاطر ویتامبن بی زیادی که داره میگن عالیه برای تهوع بارداری

اکثرا میگن خوبه.ولی روی من تاثیر نداشت،بلید امتحان کنی ببینی روی شما جواب میده یا نه

سوال های مرتبط

مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دختــری💕🌚 مامان دختــری💕🌚 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نور دیده مامان نور دیده هفته دوازدهم بارداری