بله عزیزم
هم واسه تهوع خوبه هم دیابت رو میاره پایین
میخوای بپزی توش برگبو و پیاز بریز، ترجیحا تو بالکن بپز بوش خوب نیست ولی خودش خوشمزه است
برای من خیلی خوب بود حالم کلا خوب شد، فقط پختش برام سخت بود چون بوش اذیتم میکرد
اره خوبه
بخاطر ویتامبن بی زیادی که داره میگن عالیه برای تهوع بارداری
اکثرا میگن خوبه.ولی روی من تاثیر نداشت،بلید امتحان کنی ببینی روی شما جواب میده یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.