۲ پاسخ

اگه سز هستی مال بی حسی هست .
زیاد مایعات بخورر اب خیلی بخور چای بخور .
من تا چهل روز اینجور بودم

اگر سزارین هستی از عوارض بی حسی.چیزای کافئین دار بخور اثرش دفع بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی