عید که دسنرسی به پزشک نبود ماست میرسختم نوار بهداشتی خارشو کم میکرد بعد که رفتم دکتر گفت خوب کنارلش کردی ماست ضد باکتریه
قرص فلوکونازول
پماد کلوتریمازول ۲ درصد استفاده کن
لیست دارو دکتر داده میفرستم خواستی بخر استفاده کن هزینه بره ولی خیلی خوب میشی
هر روز روزی یک بار با شامپو ها بدنت میشوری یکیش صبح ازش استفاده کن یکیش شب بعدش پماد واژینال هرشب تا یک هفته. دوتا پماد بیرونی دیگه رو باهم قاطی کن از جلو تا عقب بزن هر روز تا یک هفته قرص فلوکونازول یک روز درمیون تا ۴ روز بخور. بعد از اون اگه میخوای جلوگیری بشه هفته ای یه دونه بخور تو یک روز مشخص
اگه استفاده کردی خوب نشدی تا چند روز بعدش اون قرص واژینال نیستاتین استفاده کن ۳روز تا یک هفته
پماد کلوترمایزول داخلی و بیرونی بیار با قرص مترونیدازول با سفکسیم بخور
وای خدایا منم دو سه روز گرفتم از بس خاروندم خودمو زخم شده😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.