۱ پاسخ

خودت پریود میشی من‌تا چن‌ماهدهنینطور بودم عوارضشه.نترس..ولی. ی‌ماه بعدش برو‌سونو‌بشو

سوال های مرتبط

نازگل قشنگم نازگل قشنگم قصد بارداری