۳ پاسخ

اصللااا، من ویواکیدز میدادم عالی بود این بار اشتباه کردم پدیابست گرفتم اینقدر بد هست که پسرم قطره های دیگه رو هم زده شده نمیخوره

من پدیا بست میدادم پسرم اولش می‌خورد ولی الان از مزش اصلااااا خوشش نمیاد نمیخوره میخوام بی‌بی جویس بخرم براش

دکتر ب من بیبی جویس رو معرفی کرد گفت مقدار فولیک اسیدش بیشتر از پدیا بست هست

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی