منم ۳۷ هفته رفتم که طبیعی دنیاش بیارم ولی سزارین اجباری شدم به خاطر فشارم تا از ریکاوری اوردنم خود پرستارا فرستادن همراهمو شیر خشک نان گرفته بود بهش داده بودن ایاد نگرفتن چون خودم شیرم نیومده بود هنوز ولی خودم تو همون بیمارستان اول سنمو میداشتم دهنش که مک بزنه شیرم بیاد بعد شیر خشکش میدادن تا سه روز ادامه دادم شیرم اومد ولی تا یک ماه کم بود شیر خشکو روزی دوبار بهش دادم تا الان که زیاد شده دیگه نمیدمش فعلا با همین شیر خودم سیر میشه خداروشکر
کپسول شیر افزا بخور سر ۶ ساعت
گلم چندم زایمانته؟
با سرنگ یا با قاشق کوچولو
من روز دوم که زایمان کردم شیر خشک سوپرامیل دادم به بچم . یه ذره کمتر از ۳۰ سی سی اب جوشیده سرد شده توی شیشه ریختم با یک پیمونه شیرخشک. حدود ۵ بار سرنگ میشه. سرنگ های ۵ سی سی داشتم.
یواشکی با سرنگ بده چون هم نمیزارن بدی هم اگه اولش شیشه بدی سینتو نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.