۶ پاسخ

برای ثبت سفارش ۴۰۰ ت بیانه کافیه مابقی هرزمان سبد های قشنگتون اماده شد و عکس فرستادم خدمتتون🥰🤌🏽🫶🏻
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

بله دختره هم لبام هچ دستام کویره😓

من کنار لبم اگزما داشت خشک تر شده بود با هیچی خوب نمیشد نی نی م دخمل

اره نگران نباش طبیعی تو بارداری بعد زایمان کم کم محو میشه

من دختره 🙂

من پوست دستم افتضاح سده ۳ روزه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷🌜 مامان ماهلین🩷🌜 هفته بیست‌وچهارم بارداری