منم همین شرایط ودارم ازماه سوم که آسپرین خوردم ازیکماه پیش شبی ۲تا آسپرین میخورم بازم فایده نداشت ازدیروزانپول انوکساپارین وشروع کردم
من یکی از نینی هام اینجوریه فقط آمپول انوکساپارین میزنم قرص آسپرین دکتر نداده هنوز
تنها کار این که به تغذیه ات برس پروتئین زیاد بخور ویتامین زیاد بخور کاری از دستمون برنمیاد هفته های بالاتر هم میگن دکتر پودر لیدی میل میده
چند بود وزن نینیت ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.