تامین نسبت به علوی خوبه ولی زیاد نه گوش نمیدن
اره گرونم باشه عوضش دکترت خوبه جایی بخیه دوختش خوب میکنن من تو علوی یه جور عمل شدم خونریزی داشتم جوری که میخواستن دوبار ببرنم اتاق عمل اونقدر از رو بخیم فشار دادن مردمو زنده شدم
چه بماند به تامین نه عزیزم بار اولت باشه هر دکتری شیفت باشه می افته بهت ختم بارداری میدن اگه طبیعی نشه میبرنت سزارین
والا من از علوی خیری ندیدم تو بچه دومم مردمو زنده شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.