خانوما،چیکارکنم جنینم دفع بشه؟

۳ پاسخ

من۱۸هفته و۵روزبیمارستان بستری شدم
جنین وجفت وطبیعی سقط کردم
ک چون دهنه رحم بسته بودکلا۲۴ساعتونیم طول کشید
کلا۱فینگربازشده بودم حتی اصلاب خونریزیم نیوفتادم
۹سانت بقایاداشتم ک کورتاژکردم
چرابستری نمیشی عزیزم؟جنین بزرگه خطرناکه واست

خودت سقط کردی

عزیزم تنها راهش کورتاژه
چرا مقاومت میکنی؟ اینجوری به رحمت اسیب میزنی که

سوال های مرتبط