من۱۸هفته و۵روزبیمارستان بستری شدم
جنین وجفت وطبیعی سقط کردم
ک چون دهنه رحم بسته بودکلا۲۴ساعتونیم طول کشید
کلا۱فینگربازشده بودم حتی اصلاب خونریزیم نیوفتادم
۹سانت بقایاداشتم ک کورتاژکردم
چرابستری نمیشی عزیزم؟جنین بزرگه خطرناکه واست
خودت سقط کردی
عزیزم تنها راهش کورتاژه
چرا مقاومت میکنی؟ اینجوری به رحمت اسیب میزنی که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.