۳۵ ب بالا میگن خوبه
۳۵ ب بالا خوبه
بالای ۲۵ باید باشه.
۳۵ به بالا خوبه
دیگه از ۳۰ پایین نباید بیاد بعد استراحت مطلق یا دکتر میگه باید سرکلاژ بشه
وای چه نی نی قشنگی بازم عکس نی نی خوشگل دارین؟
من چند روز پیش رفت ۳۴بود دکترم گفت خوبه ولی حواست باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.