۱۳ پاسخ

خیلی زوده به بچه استرس وارد میکنی
وقتی هنوز همکاری نداره اذیتش نکن

خوب اصلا آمادگیش و نداره اذیتش نکن بزار جندوقته دیگه امتحان کن

یه چند روز صبح زود ک از خواب بیدار میشه سریه ببر تا بفهمه جیش چیه بعد
چند روز توی طول روزم ببر کم کم یاد میگیره

اینجوری ک بچه را یه ساعت نگه داری دستشویی می‌ترسه دیگه جیش نمیکنه

آمادگی نداره چندماه رها کن ،دوباره امتحان کن

پسر منم امادگیشو نداره ولش کن بزار خودش امادگیشو پیدا کنه اینجوری هم خودت اذیت میشی هم اون طفلک

عزیزم من بچمو واکسن 18ماهگیش که زدم شروع کردم کم کم ببرش تو حموم خودتم بشین رو چهار پایه قشنگ هعی بگو جیش جیش اولاش نمی کنه روزی دوسه بار ببرش رو دودلش آب بزن کم کم یاد می گیره پسر من ۱ماه کامل زمان برد می برم حموم بعضی وقتا می کرد بعضی وقتا نمی کرد باید خیلی حوصله داشته خودتو اذیت نکن یواش یواش

وای درکت میکنم شوهر منم فقط غر میزنه خسته شدم
دست تنهام خیلی سخته من خودم خیلی حرص میخورم🥲

زوده دیگه زود

زوده بابا اون امادگی نداره اذیتش نکن فعلا بزار چند ماه بگذره

اولاش اینطوریه
باید حوصله کنی
کم کم یاد میگیره
ختی روزای اول جیشو نگه میدارن
یکی دوبار جلوش خودتم جیش کن بچه بفهمه تو همه هست
دختر من یکم پیش برای اولین پی پی کرد بچه ترسیده بود دست زدم براش بوسیدمش تا یکم آروم شد.
بچه ان دیگه تازه دارن راه میفتن!

آمادگی نداره خب مگه میشه با زور گرف

زوده خب چه واجبه الان بگیری

عزیزم آمادگی نداره

سوال های مرتبط