۷ پاسخ

بله ماه های اول امکان سقط هس

نه اصلااااا کاش اونموقع ک باردار بودم یکی بمن میگفت استرس هیچی نداشته باش نی نی جاش راحته راحته

ترسیدن زیاد باعث سقط میشه

من شنیدم میگن رو بدن بچه لک و از این ماه گرفتگی ایجاد میشه البته اگه وحشتناک بترسی

اینقدر من سر نویان ترسیدم که نگووو ی خونه بودیم پر مارمولک منم وحشت داشتم روری ۵ تا ۶ بار جیغ من میرفت بالا....یبارم پا گذاشتم رو گربه زیر پام در رفت جیغغغ

بستگی داره چه ترسی مامان من حامله بوده میره دسشویی تو حیاط،چراغ سوخته بوده تا میشینه گربه میوفته رو مامانم بچش میفته 3 ماهش بوده

نه فقط تو ماه های اول از ترس زیاد ممکنه سقط کنی

سوال های مرتبط