سوپ نی نیاتونو با چی میکس میکس میکنین؟


نوزاد نوزاد

۱۸ پاسخ

گوشت کوب برقی

من با الک
آرد الک می کنن با پشت قاشق فشار میدم از صافیش رد میشه

با پشت قاشق یا چنگال
اگه غذاش با میکسر یا گوشتکوب برقی میکس کنی بعداً تو جویدن و بلع به مشکل میخوره
بچه رو هر طور عادت بدی بار میاد

من یه شیکر کوچولو گرفتم خیلی خوب میکس می‌کنه حتی گوشت رو هم کامل میکس می‌کنه

گوشت کوب دستی
همه مواد انقد پخته که راحت له میشه

من الان دیگه با پشت چنگال له میکنم بافت دار میخوره

قبلا با گوشت کوب برقی میزدم الان یماه با پشت قاشق میزنم ک بافت یاد بگیره

مخلوط کن

اسیاب

خورد کن خوب انجام نمیده درشت و.. خراب میشن. با مخلوط کن انجام میدم کمی اب میریزم رو مواد

مخلوط کن وصافی وسبد.. آبکش 🤗

والا منم قصدم گوشکوب برقی بود
ولی دکتر پسرم گفت ب هیچ عنوان از گوشکوب برقی استفاده نکن
با پشت قاشق یا گوشکوب دستی له کن که بافتدار باشه بتونه بلعو یاد بگیره

گوشت کوب برقی

با گوشت کوب برقی من خیلی راضیم خیلی خوبه

آسیاب کن
ابمیوه گیری ۴ کاره دارم با آسیاب کن ک کوچیکع انجام میدم

من با همون آب سوپش میریزم تو خردکن یا مخلوط کن

با گوشت کوب دستی معمولیا
از اول اینطوری برای هردوتا بچه هام انجام دادم

گوشت کوب برقی گلم

سوال های مرتبط

مامان اقا سهیل مامان اقا سهیل ۹ ماهگی