۳ پاسخ

نه من برا سزارینم لاکژل داشتم

نه بابا من کلا کاشت بودم از اول تا اخر

من همه ناخنامو لاک زدم،دکترم گفت اگ خاستی کاشت بزتی ی ناخناتو نزن

سوال های مرتبط