دختر من تا 4 ماهگی شیرمو خورد هنوزم ک هنوزه عذاب وجدان دارم یادم میاد ناراحت میشم ک چرا شیر خودمو ندادم 😢در حالی ک خودش نخواس
بعله گلم طبیعیه به مرور زمان بهتر میشی منم همیمجوری بودم تا ۱ ماه
منم گاهی دلتنگ روزایی ک اروم تو بغلم زیر سینه ام میخابید میشم
اون روزا خیلی اروم بود
اولش آدم یکم ناراحت میشه اما به مرور خوب میشی
منم اوایل خیلی دلم تنگ میشد عادت میکنی به مرور
دختر من دوسالش تکمیل شد از شیر گرفتم ولی بعضی وقتا خیلی دلم برا شیر دادنا تنگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.