۳ پاسخ

من از اول دیابت بارداری داشتم تا انسولین گرفتم تو ماه ۳تست تحمل گلوکز دادم تا تا تو ماه ۷نرفتم

ماله من ۵ بود هنوز نبردم پیش دکتر

هنوز ب اون مرحله نرسیدم 😐😂

سوال های مرتبط