۱۰ پاسخ

باید سوراخش کنی شیافش کنی نه که بخوری🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

گفت از کی بزاری؟

هم خورده میشه هم میشه به عنوان شیاف بذاری ، داخل واژن بذاری تاثیرش بیشتره

من یدونه صبحا میخوردم شبام تو واژن

اره ولی سوراخ کن بزار و ب همسرت بگوبزاره داخل وفشاربده بره جلو

اینو باید سوراخ کنی بزاری خوردی 🤣🤣

اره قرصش اینه ولی اینو بدون اگه بهت نسازه به خونریزی میوفتی
منم خوردم دومی انداختم به خونریزی سزارین اورژانسی شدم

کلا قرص هست ولی واژینال استفاده میشه

فکنم باید سوراخ کنی بزاری😂

میگن باید سوراخ بشه بره ته واژن
خوراکیش نمیدونم 😑

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۶ ماهگی
مامان حدیث مامان حدیث ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی