باید سوراخش کنی شیافش کنی نه که بخوری🤦♀️🤦♀️🤦♀️
گفت از کی بزاری؟
هم خورده میشه هم میشه به عنوان شیاف بذاری ، داخل واژن بذاری تاثیرش بیشتره
من یدونه صبحا میخوردم شبام تو واژن
اره ولی سوراخ کن بزار و ب همسرت بگوبزاره داخل وفشاربده بره جلو
اینو باید سوراخ کنی بزاری خوردی 🤣🤣
اره قرصش اینه ولی اینو بدون اگه بهت نسازه به خونریزی میوفتی
منم خوردم دومی انداختم به خونریزی سزارین اورژانسی شدم
کلا قرص هست ولی واژینال استفاده میشه
فکنم باید سوراخ کنی بزاری😂
میگن باید سوراخ بشه بره ته واژن
خوراکیش نمیدونم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.