۲ پاسخ

آره ربطی نداره

بله من بعد زایمان اولم کیست نابوتین دوتا ورودی رحمم بوجود اومدبا همونا پسرم رو باردار شدم اصلا مشکلی ندارن فقط اگ خیلی بزرگ بشن یا مثلا حین رابطه باعث اذیتت بشن میتونی با جراحی برشون داری

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی