۸ پاسخ

من قطره نئوناستردادم خوبشد

بچه منم خیلی جیغ جیغ کرد. پاهاشو بستم اروم گرفت. بعد حتما حتما پوستشو با آد چرب کن پوستش نسوزه. اگرم چشم بند اذیتش میکنه یکی از کلاهاشو بذار سرش تا پایین چشمش بیار.

بهش شیر بده بخوابونش بعدبزار داخل دستگاه

من شیرش میدادم پستونک میذاشتم دهنش خوابش میکردم میذاشتم قشنگ ۱ساعتدمیموند

زردی چنده مگه اصلا دستگاه نزار منم بچه ام زردی داشت ترنجبین و شیر خشت صبح و ظهر و شب هر بار اندازه ۶ قطره تا ۹ قطره دادم یک هفته ای خوب شد دستگاه ضرر داره

خوب شیرش بده موقع خوابش باید برع اون تو وگرنه ک واینمیستن

منم دخترم نمیموند دخترمو میذاشتم رو پام دستگاه هم میذاشتم رو پام اینجوری زوری میموند

عکس دستگاه رو بفرست بگم

سوال های مرتبط