سلام سلام اولین روز ماه هفتم 🥲حالا ببینیم این چطور میگذره 🫡😅

۷ پاسخ

ی یک سالی تو هفت گیر میکنی اینقدر دیر میگذره 😉😁

برای منکه ماه شش و هفت خیلی زود گذشت

منم فردا اولین روز ماه هفت هستم
پنج افتضاح دیر گذشت
شش بد نبود ولی حیف تو فروردین بود تموم نمیشه این ماه فروردین😂🤦🏼‍♀️
ببینم ماه هفت چطوره انشاالله زود بگذره

برامن ۶خیلی زودگذشت

برای من خیلی زود داره میگذره🫠

6 دیر گذشت؟

بسلامتی عزیزم،هفت زود میگذره،هشت مثه برق و باااد میگذره،نه رو هنوز وارد نشدم😂

سوال های مرتبط

مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه خوشکلم مامان بچه خوشکلم ۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی