ی یک سالی تو هفت گیر میکنی اینقدر دیر میگذره 😉😁
برای منکه ماه شش و هفت خیلی زود گذشت
منم فردا اولین روز ماه هفت هستم
پنج افتضاح دیر گذشت
شش بد نبود ولی حیف تو فروردین بود تموم نمیشه این ماه فروردین😂🤦🏼♀️
ببینم ماه هفت چطوره انشاالله زود بگذره
برامن ۶خیلی زودگذشت
برای من خیلی زود داره میگذره🫠
6 دیر گذشت؟
بسلامتی عزیزم،هفت زود میگذره،هشت مثه برق و باااد میگذره،نه رو هنوز وارد نشدم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.